Re: Wybor laptopa

Autor: Piotr <piotr_at_alpha.net.pl>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 20:06:01 MET DST

tg pisze:
> "Piotr" <piotr@alpha.net.pl> wrote in message
>
> jak ktos nie ma 4m^2 miejsca na komputer to znaczy ze mu nie zalezy ;)
Nie zależy na...

> korzystajac z laptopa tez trzeba miec krzeslo, stol\biurko w miare
> ergonomiczne, przesiadywanie tu i tam z laptopem na kolanach to
> prosta droga do problemow z kregoslupem w odcinku szyjnym i nadgarstkami
Nie musi mieć *oddzielnego* biurka specjalnie do komputera, zwłaszcza,
jeśli używa go sporadycznie.

> jak postawisz monitor, przyczepisz na nim pudelko z kompem, jego zasilacz
> i rozdzielisz 230V na monitor i komputer, dodasz do tego bezprzewodowa
> klawiature i mysz to jedynym co cie przywiazuje do miejsca jest jeden
> kabel zasilajacy, a calosc zajmuje mniej wiecej tyle samo miejsca
I schowanie tego monitora, klawiatury, myszki do szafy zajmuje mniej
więcej tyle samo czasu i wysiłku, co schowanie laptopa, bo przyszli
goście i akurat stół służył będzie do siedzenia przy nim i picia kawy.

> biorac pod uwage ze netbook na ionie to ~2kpln a taki sam nettop ~1kpln
> to wydajac te same pieniadze - tracisz na mozliwosci pracy na baterii
> autor watku nie wymienil tego jako istotne
> za to zyskujesz - wygodna klawiature, wygodna mysz, znacznie wiekszy ekran
Super. A na jakim procesorze jest ION? Czyżby niewyrabiającym się często
atomie?

> bo prawda jest taka ze RS lepiej wie czego on potrzebuje, tak samo jak
> kazdy kto ma kilka-kilkanascie lat z kompami do czynienia
>
> co klient CHCE zazwyczaj nijak sie nie ma do tego co POTRZEBUJE zeby
> byc zadowolonym i zeby spelnialo jego wymagania
>
> popatrz do gory - wymagania - internet, office, zdjecia, duzy ekran
> mozliwosci rozbudowy
BRAWO. Popatrz do góry. Jest takie pole: wybór LAPTOPA.
LAPTOPA do internetu, office, zdjęć itp.

> zero wymagan w zakresie - waga, czas na baterii
>
> ergo - facet nie ma pojecia co potrzebuje, za to wie co 'chce' a i to
> pewnie tylko do momentu az siadzie przed porzadnym stanowiskiem ze
> stacjonarnym pc
Na podobnej zasadzie zaczniesz mu udowadniać, że duży ekran nie jest mu
potrzebny? W końcu wiesz lepiej, czego klient potrzebuje.