Re: Wybor laptopa

Autor: Piotr <piotr_at_alpha.net.pl>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 00:43:04 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Są małe komputery w małych obudowach i NIE na Atomie.
Już prosiłem o przykład czegoś mniejszego od uATX, którzy zajmuje mimo
wszystko całkiem sporo miejsca, nie na atomie.

> A *KTO* ma doradzać użytkownikom? Powiedz. Od razu, z góry,
> dyskredytuję jakiekolwiek osoby związane z handlem kompu-
> terami.
-W jakim kolorze kupić balonik dla dziecka?
-Po co balonik, to głupie, kup piłkę.
No za takie porady to ja serdecznie dziękuję.

> Nie. Jest najzupełniej sensownym uświadomieniem użytkownika,
> że za bardzo miesza swoje sny i marzenia z realnymi potrzebami.
Nie. Jest przejawem arogancji. Jego sprawa, że chce kupić coś, co nam
nie wydaje się sensowne. Ma swoje powody, a wagi, które przykłada do
poszczególnych cech mogą Tobie wydawać się bezsensowne. Ale to on wie
lepiej, zna bardziej realia używania w danym kontekście, przez daną
osobę i chce balonik. Nie piłkę.
I zdaje się, że bardziej sensowną odpowiedzą na pytanie o kolor balonika
jest odpowiedź zawierająca... kolor balonika.
A Ty z uporem maniaka przekonujesz, że baloniki są głupie.

> Odbierzesz mi prawo do wolności słowa i krytykowania czyich-
> kolwiek wyborów?
Odbierzesz komukolwiek prawo do wolności słowa, pisaniu na pl.comp.pecet
na temat windowsów i odpowiadania na nie?