Re: Jaki skaner?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 13:39:59 MET DST

monowalker pisze:
> Bieżące potrzeby zmuszają mnie do zakupu skanera. Używany będzie
> właściwie tylko do skanowania książek(technicznych), więc na jakimś
> szczególnie dobrym odwzorowaniu kolorów mi nie zależy, tak samo z
> przystawkami do slajdów itp.
>
> Priorytetem jest cena i szybkość skanowania w skali szarości.
Ja do podobych zastosowań (100-150dpi, odcienie szarości lub kolory z
automatycznym balansem) wziełem (po wielu porażkach medionów itp) canona
canoscan lide 90 - robi scan A4 w 150dpi kolor z taka sama predkoscia
jak preview/prescan, czyli jakies 5-7s.
Nie jest to może prędkość "ksero", ale zostawia daleko w tyle typowe
tanie "klocki" drukarka-skaner hp, lexmark itp.