Jaki skaner?

Autor: monowalker <monowalker_at_nie.mam.mai.la>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 10:43:35 MET DST

Bieżące potrzeby zmuszają mnie do zakupu skanera. Używany będzie
właściwie tylko do skanowania książek(technicznych), więc na jakimś
szczególnie dobrym odwzorowaniu kolorów mi nie zależy, tak samo z
przystawkami do slajdów itp.

Priorytetem jest cena i szybkość skanowania w skali szarości.

Możecie polecić mi jakiś sprzęt spełniający powyższe wymagania?

Na rynku dostępne są jakieś tanie skanery Mediona, ale to chyba strata
pieniędzy? Inna opcja jaką rozważam to zakup jakiegoś urządzenia
wielofunkcyjne i późniejsza sprzedaż na allegro kałamarzy i głowicy
drukującej.

--
Pozdrawiam,
monowalker