wiecznie zawieszający się komputer

Autor: MSepujszon <kontonasmiecicostam_at_wp.pl>
Data: Thu 01 Oct 2009 - 13:42:25 MET DST

Witam,mam taki problem - otóż komputer b. często mi się zawiesza i to już od
samego początku, gdy kupiłem go w 2006 (czy 2007-już nie pamiętam) roku!!
Niby to produkt NTT, więc nie rozumiem czemu (Płyta główna niby markowa-
Gigabyte Gigabyte GA-VM900-M )

Na tym forum już poruszałem temat mojego komputera,ale niestety...

Niemniej przez ten czas zmieniłem zasilacz (na markowy Chieftec 400W),
założyłem ogromne chłodzenie na procesor,
kupiłem dwie identyczne pamięci GoodRam DDR2 667 1 GB (nigdy ich nie
podkręcałem, tak samo jak procesora).
Odczyty z czujników bywają rózne-raz bardzo niskie, innym razem wysokie
Nawet dysk twardy (SATA II) zdążyłem wymienić...

A ten złom i tak się ciągle zawiesza... niebieski ekran...
Myślałem więc teraz nad założeniem chłodzenia na pamieci - tylko czy to może
pomóc,jeśli pamieci nie były kręcone?
Karta graficzna (Geforce 8400 GS-proszę się nie śmiać, komputer wykorzystuję
jednak głównie do pracy) mocno się grzeje,ale już sam nie wiem...
Chciałbym,aby komputer przestał się zawieszać...i to najmniejszym kosztem,bo
i tak już mnóstwo forsy w niego władowałem..
Więc słucham, co robić ?