Re: wiecznie zawieszający się komputer

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_at_WYWAL.ens.net.pl>
Data: Thu 01 Oct 2009 - 15:16:09 MET DST

MSepujszon pisze:
ystuję jednak głównie do pracy) mocno się grzeje,ale już sam nie
> wiem...
> Chciałbym,aby komputer przestał się zawieszać...i to najmniejszym
> kosztem,bo i tak już mnóstwo forsy w niego władowałem..
> Więc słucham, co robić ?
Jeśli się wiesza z minimalnym zestawem urządzeń a prawie wszystko
zostało już wymienione, z dużym prawdopodobieństwem jest to problem z
płytą główną,
Sam miałem problem z płytą Foxconn 8150, - problem z mostkiem. Karta
graficzna zintegrowana, w idle miała wyższą temperaturę niż w "stresie".
W końcu płyta całkiem padła.

--
pozdrawiam
Piotr