Re: wiecznie zawieszający się komputer

Autor: Kell a <kella_at_niematakiejdomeny.com>
Data: Thu 01 Oct 2009 - 14:27:25 MET DST

"MSepujszon" <kontonasmiecicostam@wp.pl> napisał(a):

>Witam,mam taki problem - otóż komputer b. często mi się zawiesza i to już od
>samego początku, gdy kupiłem go w 2006 (czy 2007-już nie pamiętam) roku!!
>Niby to produkt NTT, więc nie rozumiem czemu (Płyta główna niby markowa-
>Gigabyte Gigabyte GA-VM900-M )
>
>Na tym forum już poruszałem temat mojego komputera,ale niestety...
>
>Niemniej przez ten czas zmieniłem zasilacz (na markowy Chieftec 400W),
>założyłem ogromne chłodzenie na procesor,
>kupiłem dwie identyczne pamięci GoodRam DDR2 667 1 GB (nigdy ich nie
>podkręcałem, tak samo jak procesora).
> [...]

Zamiast rad podam Ci przyklady, ktore widzialem na wlasne oczy:

1. niebieskei ekrany u klienta, praktycznie wszystko zostalo wymienione i nic, nawet
po zmianie plyty glownej bylo to samo. Powod: obudowa. Gdzies zwieralo i
plyta dostawala przebic. Po zmianie blach jak reka odjal.
Czasami tez duza ilosc kurzu powoduje takie rzeczy.

2. to samo - niebieskie ekrany albo zwiechy systemu. Po dlugiej walce (bo zwiechy nie byly
regularne) winowajca odnaleziony - karta sieciowa (afair realtek 8139d, ale to tylko btw)

Moze Ci to cos pomoze :)