Re: Z CRT na LCD - dylematy przesiadkowe

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Sat 12 Sep 2009 - 10:29:57 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that Sat, 12 Sep 2009 00:21:20 +0000
(UTC) is the real date, "Gil" <gil0@WYTNIJ.gazeta.pl> has written
something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>Tu sobie zobacz wątek dla tych co maja wymagania jak ty:
>http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=32374

Dziękuję, widzę tam parę pozycji z mojej listy :)

>A jak za drogo to bierz pierwszy lepszy Samsung albo LG byle tani.

No bez jaj, nie będę się przesiadał z Eizo na trinitronie na coś
takiego... :P

>Sa juz niezłe mimo wad.

Ale niewystarczające... :)

> I nie przejmuj się tak. Wszysto i tak nic nie znaczy i
>jakibyś nie był dokładny to i tak prędzej czy później umrzesz a wnuki twoje
>fotki na DVD wywalą na śmietnik a twój HD skasują aby mieć miejsce dla swoich.

Mam gdzieś co będzie po mnie, może być i potop, ale póki dycham chcę
mieć monitor, który w najgorszym razie będzie wkurwiał mnie w stopniu
umiarkowanym :) Czyli najprawdopodobniej któreś Eizo na PVA lub SIPS:)

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.
     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR