jezeli idzie o serwer to potrzebuje oprzec dostep przez Zdalny Pulpit.
Nie widze sensu instalowania pakietow offica na kazdej maszynie, kiedy
sa uzywane od biedy czy reinstalowania OE w przypadku zmiany sprzetu.
Pracuje na jednym oprogramowaniu, gdzie jest wszystko. Outlook jest
tylko dodatkiem. Oprogramowanie pracuje na SQL i to jest jedna baza.
Druga baza to Business Contact manager dla OE 2007, ktory w tej chwili
jest uruchomiony na mojej maszynie. Jednak kiedy zabiore lapka z buira
to juz nie ma polaczenia ;-) Potrzeba wiec zlokalizowac wszystkie
istotne dane w jednym miejscu, tak aby komputery uzytkownikow, byly
tylko terminalami dostepu. Potrzeba dodac nowego uzytkownika? Kupuje
jakis maly atom z postawiona winda, konfiguruje siec i zdalny pulpit,
zkaladam oczywiscie nowe konto na serwerze i na tym koniec. Office,
reszta oprogramowania jest dostepna na serwerze oczywiscie wg
uprawnien.
To co? SBS 2003 czy 2008? Aktualnie po zdalnym potrzebuje podlaczyc 3
uzytkownikow z soba wlacznie.
Received on Sat Sep 12 11:20:04 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 12 Sep 2009 - 11:51:03 MET DST