Re: Z CRT na LCD - dylematy przesiadkowe

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Mon 14 Sep 2009 - 11:06:08 MET DST

On 11 Wrz, 13:35, Tomasz Holdowanski <mord...@USUN-TO.poczta.onet.pl>
wrote:
> Witam!
>
> Po latach wiernej służby zaczynają umierać moje ukochane Eizo T67S :(
>
> Pytanie: co zamiast?
> W grę wchodzą:
>
> - Eizo L795 (S-IPS),
> - Eizo L768 (PVA),
> - Eizo S1921 (PVA),
> - Nec 2070NX (S-IPS),
> - Nec 2170NX (PVA).
>
> Zastosowania: obróbka foto, szeroko pojęta praca biurowa (no dobra,
> przeglądanie netu itp. :P), okazjonalne granie w średnio dynamiczne
> gry.

> [...]

Dobry tekst na ten temat (co polecam wszystkim) jest na stronie Nikon
Forum, a dokładnie tu http://nikon.org.pl/showthread.php?t=32374
dalej jest link do dyskusji na temat tych i innych monitorów czyli
spora baza wiedzy. Osobiście używam NEC P221W + kalibrator i bardzo
sobie chwale ten pół-profesjonalny monitor za rozsądną cenę (ok.
2000zł). Co do dylematów a propos wielkości, to napomknę, że te 22"
nie zajmują więcej miejsca niż 17" CRT ;-)