Re: przetarg na komputery: certyfikaty

Autor: Qlfon <rav_at_life.pl>
Data: Sat 12 Sep 2009 - 10:10:19 MET DST

Marek pisze:
> Jakie (oprócz CE) certyfikaty winien posiadać komputer by być jako
> zamawiający w zgodzie z przepisami BHP ? Szukam np o poziomie hałasu i
> okazuje się, że jedni /w trybie jałowym/ żądają 18 db, inni 21....
Z tego co widze po SIWZ generalny zapisa jest cos na kształt "i
obowiązujące certyfikaty, dopuszczenia" w części ogólnej SIWZ. W
tabelkach opisujących poszczególne wymogi zamawiającego czasem pojawiają
się dodatkowe zapisy (szczególnie w branzy medycznej", ale komputery też
wuduję w tych zapisach i poza CE ew. deklaracji zgodności nic nie widziałem.

--
Qlfon, Kraków