Re: Z CRT na LCD - dylematy przesiadkowe

Autor: Gil <gil0_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 12 Sep 2009 - 02:21:20 MET DST

Tomasz Holdowanski <mordazy@USUN-TO.poczta.onet.pl> napisał(a):

> Witam!
>
> Po latach wiernej służby zaczynają umierać moje ukochane Eizo T67S :(
>
> Pytanie: co zamiast?

> Zastosowania: obróbka foto, szeroko pojęta praca biurowa (no dobra,
> przeglądanie netu itp. :P), okazjonalne granie w średnio dynamiczne
> gry.
>
> Przede wszystkim zależy mi na kolorach, stabilności obrazu i
> równomierności podświetlenia.

Tu sobie zobacz wątek dla tych co maja wymagania jak ty:
http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=32374

A jak za drogo to bierz pierwszy lepszy Samsung albo LG byle tani. Sa juz
niezłe mimo wad. I nie przejmuj się tak. Wszysto i tak nic nie znaczy i
jakibyś nie był dokładny to i tak prędzej czy później umrzesz a wnuki twoje
fotki na DVD wywalą na śmietnik a twój HD skasują aby mieć miejsce dla swoich.