>> No daj spokój, to przecież
>> podstawa do uznania gwarancji gdziekolwiek. Wtopiłeś i tyle.
> No nie żartuj. Każdy szmelc ma numer seryjny przechowywany w bazie
> producenta, z której korzysta serwis. Z tym numerem związany jest
> zapewne tak prozaiczny parametr jak data produkcji (wybita notabene na
> pudełku). Jeśli udziela się na sprzęt 2 letniej gwarancji, to
> nieprzyjęcie komputera do serwisu z powodu braku dwóch świstków
> papieru jest zwykłym robieniem sobie jaj z klienta, zwłaszcza, że te
> 2 lata od daty produkcji nie upłynęły.
No więc serwis na tej podstawie może ci przymknąć oko i przyjąć usterkę. Ale
nie chciał.
-- AzarienReceived on Mon Sep 7 18:00:04 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 07 Sep 2009 - 18:51:02 MET DST