Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w wiadomości
news:h83ah0$1ku$1@news.onet.pl...
>>> No daj spokój, to przecież
>>> podstawa do uznania gwarancji gdziekolwiek. Wtopiłeś i tyle.
>> No nie żartuj. Każdy szmelc ma numer seryjny przechowywany w bazie
>> producenta, z której korzysta serwis. Z tym numerem związany jest
>> zapewne tak prozaiczny parametr jak data produkcji (wybita notabene na
>> pudełku). Jeśli udziela się na sprzęt 2 letniej gwarancji, to
>> nieprzyjęcie komputera do serwisu z powodu braku dwóch świstków
>> papieru jest zwykłym robieniem sobie jaj z klienta, zwłaszcza, że te
>> 2 lata od daty produkcji nie upłynęły.
>
> No więc serwis na tej podstawie może ci przymknąć oko i przyjąć usterkę.
> Ale nie chciał.
>
To nie ma nic wspolnego z przymykaniem oka... to kwestia procedur, ktore w
niektorych firmach sa lepsze (bardziej komfortowe dla klienta), a niektore
gorsze... no i oczywiscie rodzaju gwarancji, jaki wykupujesz...
Gwarancje Next Business Day Onsite z reguly sa bardzo komfortowe, ale tez
sporo kosztuja (nawet 20-25% ceny sprzetu). Z gwarancjami D2D juz bywa
roznie, a kwestia wymaganych dokumentow to raczej kwestia organizacji
serwisu (firmy takie jak Dell, HP, Toshiba maja centralne bazy i pomimo, ze
czesto outsourcuja serwis, przeplyw informacji jest sprawny).
Osobiscie mialem do czynienia z serwisami DELLa, HP czy 3Com (nota bene
wszystkie realizowane przez firme CSS, czyli de facto mialem do czynienia z
1 firma :) ). Bardzo duzo dobrych doswiadczen.
Rowniez z serwisem Toshiby (AC Serwis z Bielska) - ale to bylo w
zamierzchlych czasach, wiec sie nie liczy.
Tylko HP wymagal faktury i gwarancji (glownie serwisowane drukarki), pomimo,
ze na pewno ma centralna baze danych.
Dosc dawno temu mialem tez do czynienia z firma Orika (serwis Asusa w
dawnych czasach, nie wiem, jak teraz) i ocenialem go bardzo nisko -
przeciaganie serwisow i jakies kosmiczne
Pozdrawiam
Michal
Received on Tue Sep 8 22:15:02 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 08 Sep 2009 - 22:51:02 MET DST