Re: Serwis Lenovo

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Tue 08 Sep 2009 - 22:10:11 MET DST

Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w wiadomości
news:h83ah0$1ku$1@news.onet.pl...

> No więc serwis na tej podstawie może ci przymknąć oko i przyjąć usterkę.
> Ale nie chciał.

To nie ma nic wspolnego z przymykaniem oka... to kwestia procedur, ktore w
niektorych firmach sa lepsze (bardziej komfortowe dla klienta), a niektore
gorsze... no i oczywiscie rodzaju gwarancji, jaki wykupujesz...
Gwarancje Next Business Day Onsite z reguly sa bardzo komfortowe, ale tez
sporo kosztuja (nawet 20-25% ceny sprzetu). Z gwarancjami D2D juz bywa
roznie, a kwestia wymaganych dokumentow to raczej kwestia organizacji
serwisu (firmy takie jak Dell, HP, Toshiba maja centralne bazy i pomimo, ze
czesto outsourcuja serwis, przeplyw informacji jest sprawny).

Osobiscie mialem do czynienia z serwisami DELLa, HP czy 3Com (nota bene
wszystkie realizowane przez firme CSS, czyli de facto mialem do czynienia z
1 firma :) ). Bardzo duzo dobrych doswiadczen.
Rowniez z serwisem Toshiby (AC Serwis z Bielska) - ale to bylo w
zamierzchlych czasach, wiec sie nie liczy.
Tylko HP wymagal faktury i gwarancji (glownie serwisowane drukarki), pomimo,
ze na pewno ma centralna baze danych.
Dosc dawno temu mialem tez do czynienia z firma Orika (serwis Asusa w
dawnych czasach, nie wiem, jak teraz) i ocenialem go bardzo nisko -
przeciaganie serwisow i jakies kosmiczne

Pozdrawiam
Michal