Re: Serwis Lenovo

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Mon 07 Sep 2009 - 18:07:57 MET DST
Message-ID: <h83atl$afh$1@achot.icm.edu.pl>

> Rozumiałbym obiekcje serwisu, gdyby te magiczne 2 lata upłynęły od daty
> produkcji laptopa, ale nie upłynęły, a mało realne jest, żeby został
> sprzedany przed wyprodukowaniem :->

standardowo gwarancji masz 12 mies od daty zakupu, jesli zgubiles dowod
zakupu i karte gwarancyjna to serwis przyjmie ci sprzet do naprawy ale
bedzie liczylo sie wtedy 12 mies od daty produkcji poniewaz nie masz daty
zakupu.

natomiast jesli kupiles sprzet za granica z 2 letnia gwarancja a pozniej
zgubiles do niego papiery to nie oczekuj ze nagle serwis w polsce ci go
przymie ot tak sobie.
sam widzisz ze jak bys mial 2 dokumenty to by problemow nie bylo, a ze nie
masz to coz. twoja wina a nie serwisu

ja z serwisem IBM/Lenovo problemow nie mialem, nigdy to nie bylo d2d(jak
niektorzy opisuja Della ktory ma troche inna gwarancje) ale przestrzegajac
zasad czyli mamy papiery lub liczymy od daty produkcji oddawalem wiele
notebookow i nigdy nie bylo problemu

-- 
pzdr
piotrek
Received on Mon Sep 7 18:05:02 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 07 Sep 2009 - 18:51:02 MET DST