Re: MAC co za i przeciw?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Fri 10 Jul 2009 - 00:11:37 MET DST

On Thu, 9 Jul 2009 19:43:06 +0000 (UTC), MK <userneme@hostname.com>
wrote:

>Ach tak... Zatem przyrównaj Maca Pro do kilkukrotnie tańszego składanego
>PC i podaj cechy, które w tym porównaniu działają na korzyść produktu
>Apple.

a co cie obchodzi ile kasy mam ochote wydac. dla mnie kilkakrotnie
wiecej niz PC moze nie miac zadnego znaczenia. stac mnie na to,
kupuje. podoba mi sie wyglad, czuje sie komfortowo w systemie, mam
wszystkie programy, ktore sa mi potrzebne, mam bezproblemowe
przenoszenie projektow z kopa w domu do pracy i mam zapewnione
bezpieczenstwo, ktorego mi system na najpopularniejszych PCtach nie
zapewnia, mam niezly service i tech support w ramach opalconego
serviceu. jeszcze cos?

>All-in-one czyli co? Jak padnie Ci nagrywarka to wyrzucasz komputer?

to masz gwarancje np. trzyletnia. chcesz dluzsza, tez nie problem.
niektore firmy na niektore produkty pozwalaja wykupic dowolnie dluga
gwarancje. po gwarancji, albo placisz za service albo oddajesz komus.
mozesz tez sprzedac na allegro. jest sporo rozwiazan tylko je trzeba
widzec.

>Czy może jednak producent miałby dokonywać wymiany napędu?
>Bo jeśli tak to dlaczego nie miałby tego robić zwykły użytkownik?

chocby ze zwyklej wygody. z niecheci do uzywania srubokreta. z faktu
nie posiadania takowego.

>Nie wiem.

a bedziesz wiedziec jak juz bedzie mial 20%. <rs>