Re: MAC co za i przeciw?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 19 Jul 2009 - 14:59:33 MET DST

> podoba mi sie wyglad, czuje sie komfortowo w systemie, mam
> wszystkie programy, ktore sa mi potrzebne, mam bezproblemowe
> przenoszenie projektow z kopa w domu do pracy

http://www.pcworld.pl/news/170073/.Apple.a.gdzie.FireWire.html

Zwolennicy sprzętu Apple są rozgoryczeni, że w najnowszych MacBookach nie
pojawiły się złącza IEEE 1394 (FireWire). Na firmowym forum w ciągu zaledwie
dwóch dni napisano na ten temat kilkaset wiadomości.

> mam zapewnione
> bezpieczenstwo, ktorego mi system na najpopularniejszych PCtach nie
> zapewnia,

http://www.pcworld.pl/news/345021/Apple.lata.67.dziur.w.Mac.OS.X.html

Minęły więc dwa miesiące, zanim Apple udostępniła stosowne aktualizacje. Dla
porównania przypomnijmy, że Mozilla - producent przeglądarki Firefox - w
ciągu 10 dni wydała patcha dla tego programu (Nils zhakował również i tę
aplikację).

http://www.pcworld.pl/news/327586/Apple.usuwa.ze.strony.zalecenia.dotyczace.antywirusa.html

Proponowane były użytkownikom trzy rozwiązania komercyjne. Co więcej, w
informacji można było przeczytać, iż zalecana jest instalacja więcej niż
jednego pakietu bezpieczeństwa. Miało to utrudnić złośliwemu oprogramowaniu
wykradanie poufnych informacji z komputera użytkownika.

http://www.idg.pl/news/347036/iPhone.3GS.problemy.z.przegrzewaniem.html

> a bedziesz wiedziec jak juz bedzie mial 20%. <rs>

poki co to nawet niema 10 % udzialu w polskim rynku
http://www.myapple.pl/czytaj.php?id=95191

--
pzdr
piotrek