Re: MAC co za i przeciw?

Autor: MK <userneme_at_hostname.com>
Data: Fri 10 Jul 2009 - 03:23:03 MET DST

Dnia 09.07.2009 rs <no.address@no.spam.pl> napisał/a:

> a co cie obchodzi ile kasy mam ochote wydac. dla mnie kilkakrotnie
> wiecej niz PC moze nie miac zadnego znaczenia. stac mnie na to,

Nic mnie nie obchodzi ile kasy chcesz wydać, ale skoro intensywnie
bierzesz udział w dyskusji o sensie zakupu Maka to wypadałoby podać
jakieś rozsądne argumenty, a nie tylko wykrzykiwać, że ludzie są
uprzedzeni do Apple.

> kupuje. podoba mi sie wyglad, czuje sie komfortowo w systemie, mam
> wszystkie programy, ktore sa mi potrzebne, mam bezproblemowe
> przenoszenie projektow z kopa w domu do pracy i mam zapewnione
> bezpieczenstwo, ktorego mi system na najpopularniejszych PCtach nie
> zapewnia, mam niezly service i tech support w ramach opalconego
> serviceu. jeszcze cos?

Nie wiem, ja nie używam, ale nie wykluczam, że to coś może mieć jakieś
ukryte zalety.

> to masz gwarancje np. trzyletnia. chcesz dluzsza, tez nie problem.
> niektore firmy na niektore produkty pozwalaja wykupic dowolnie dluga
> gwarancje. po gwarancji, albo placisz za service albo oddajesz komus.
> mozesz tez sprzedac na allegro. jest sporo rozwiazan tylko je trzeba
> widzec.

Ale to są zawsze dodatkowe koszty. Może są ludzie, którzy lubią ot tak
wydawać pieniądze, ja tam truskawki cukrem sypię...

> chocby ze zwyklej wygody. z niecheci do uzywania srubokreta. z faktu
> nie posiadania takowego.

Nie rozumiesz. Pisałem o ewentualnym braku możliwości. Czyżby wszyscy
musieli myśleć tak jak Ty?

> a bedziesz wiedziec jak juz bedzie mial 20%. <rs>

Pewnie tak. Póki co sprawdziłem w ranking.pl popularność OSX - 0,36%.
To mniej niż Linux. Więc chyba jeszcze trochę poczekamy.

--
MK