Re: MAC co za i przeciw?

Autor: MK <userneme_at_hostname.com>
Data: Thu 09 Jul 2009 - 21:43:06 MET DST

Dnia 09.07.2009 rs <no.address@no.spam.pl> napisał/a:

> a owszem, nie nalezalo wiec przyrownywac wszystkich PC do niszowej
> linii imac.

Ach tak... Zatem przyrównaj Maca Pro do kilkukrotnie tańszego składanego
PC i podaj cechy, które w tym porównaniu działają na korzyść produktu
Apple.

> ale chyba nikt nie glosil racji bytu tylko tego czy tamtego na dzis.
> niemniej zmiany jakie obserwujemy w konstrukcji sprzetu swiadcza o
> tym, ze skladaki wymra i zostawia pole takim czy innym konstrukcjom
> all-in-one.

All-in-one czyli co? Jak padnie Ci nagrywarka to wyrzucasz komputer?
Czy może jednak producent miałby dokonywać wymiany napędu?
Bo jeśli tak to dlaczego nie miałby tego robić zwykły użytkownik?

Nie wiem.

--
MK