Re: Jaki laptop 17 cali?

Autor: Alojzy Zakalec <alojzy.zakalec_at_gmail.com>
Data: Fri 10 Jul 2009 - 00:19:19 MET DST

On Jul 9, 2:40 pm, miffy <n...@no.pl> wrote:

> Macanie swoją drogą, pewnie sie odbędzie, z tym że w sklepach w pobliżu
> nie ma zbyt dużego wyboru notebooków 17.

Tylko widzisz widz w tym, że trudno Ci będzie ocenić grzanie będąc w
sklepie. Nawet jak Ci pozwolą zapuścić na kilku egzemplarzach różnych
modeli jakiś "torture-test" to zastanów się: ile minut tam spędzisz w
tym sklepie? Żeby naprawde móc ocenić to musiałabyś wybrać ze 4 modele
i poprosić obsługę coby specjalnie dla Ciebie puścicili na każdym
jakieś obliczanie liczy Pi przez CO NAJMNIEJ pół godziny. Dopiero
wtedy będziesz mogła przystawić ucho do każdego i ocenić. Tylko, że
problem z tym, iż w sklepie na ogół jest o tysiąc poziomów głośniej
niż w domciu późnym wieczorkiem kiedy chcesz sobie oglądnąć filmik...
Więc i tak guzik ocenisz w sklepie.

Chyba, że razem z tym testem zapuścisz na testowanych egzemplarzach
jakiś sprawdzony program do monitorowania temperatury: procesora,
płyty głównej i HDD. Wtedy WRESZCIE będziesz mieć jakieś OBIEKTYWNE
liczby!
Ale nawet wówczas i tak może się zdarzyć, że jeśli temperatura będzie
niska to dzięki temu że leptop ma SPUER WYDAJNY układ chłodzenia który
jednocześnie jest super GŁOŚNY!

A do tego ten super wydajny układ chłodzenia w laptopach po paru
miesiącach traci na wydajności i jeszcze więcej "zyskuje" na głośności
z powodu zbierającego się tam kurzu i nieczystości utrudniających
przepływ powietrza.