Re: MAC co za i przeciw?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu 09 Jul 2009 - 18:08:49 MET DST

On Wed, 8 Jul 2009 16:57:19 +0000 (UTC), MK <userneme@hostname.com>
wrote:

>Porównanie jest niejako podyktowane ceną. Mac Pro to inna półka.

nie. to jest wlasnie ta sama polka. zapomnij na chwile o cenie. mac
pro to jest komputer stacjonarny z obudowa tower i z takimi
odpowiednikami w rodzinie PC nalezy porownywac. to zasadniczo jest
przeciez PC.
porownaj te dwie konstrukcje, ktore juz tutaj przywolalem:
http://www.apple.com/imac/design.html
http://tinyurl.com/mt3uwd
a jak powstanie inna firma, sprzedajace swoje skladaki PC pod swoja
nazwa, po wyzszej cenie, to tez bedziesz kombinowal jakby tu cene w
umiescic, w rozmowie o mozliwosciach rozbudowy?

>Nie mam zamiaru nikogo wyśmiewać. Ale jak czasem mam komuś doradzić to
>mówię co o tym myślę.

no ale co chcesz tutaj doradzic? nie kupuj bo drogie? ok. zgadza sie,
jesli pytek ma maly budzet. apple jest drogi, szczegolnie na malym
lokalnym rynku. ale to pytek decyduje, czy to jest dla niego drogie
czy nie.
a konkretnie. Adam zakladajac ten watek chcial poznac zdanie
spolecznosci PCtowej na temat tego, co sadzi na temat makowek.
cena zostala wwpomniana juz w pierwszych paru postach. z tym nie ma co
dyskutowac.

>Warto też pamiętać, że swoimi pieniędzmi głosują
>na określone rozwiązania.

i bardzo dobrze. niech glosuja. ja tam, akurat jestesm za tego typu
roznorodnoscia i zeby coraz wiecej ludzi kupowalo makowki. wtedy jest
szansa, ze w takich krajach jak polska bedzie on tanszy.
z jednej strony ludzie psiocza na monopol microsoftu, a z drugiej
strony jak jest szansa na jakas chocby niewielka przeciwwage, to juz
sie robi problem. potrafisz mi to wytlumaczyc? <rs>