Re: MAC co za i przeciw?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 10 Jul 2009 - 08:13:36 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "rs"
>nie. to jest wlasnie ta sama polka. zapomnij na chwile o cenie. mac
>pro to jest komputer stacjonarny z obudowa tower i z takimi
>odpowiednikami w rodzinie PC nalezy porownywac. to zasadniczo jest
>przeciez PC.

Dlaczego uwa¿asz, ¿e jedno kryterium (ceny) jest nieistotne, a inne
(mo¿liwo¶ci rozbudowy) - istotne? Bo tak? Bo pasuje do tezy?
Ocena obiektu opiera siê na wszystkich cechach. Dla niektórych jedne s±
istotniejsze, dla innych inne. W przypadku narzêdzia, jakim jest
komputer, cena w stosunku do mo¿liwo¶ci dostarczanych przez sprzêt jest
dla mnie do¶æ istotnym parametrem. Je¶li traktujesz komputer jako
mebelek/bibelocik (swoj± drog± do¶æ pokraczny w przypadku Apple), owszem
- wygl±d mo¿e byæ du¿o istotniejszy od ceny. Ale to ju¿, IMHO, g³upota.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Prosty  wniosek:  zamiast  do  liceum wy¶lij
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' dzieci na pcoa. Biologa mamy,  chemik  jest,