Re: MAC co za i przeciw?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu 09 Jul 2009 - 17:49:34 MET DST

On Thu, 09 Jul 2009 17:19:45 +0200, RadoslawF <radoslawfl@gazeta.pl>
wrote:

>To ja jako użytkownik maka i to z tradycjami z poprzedniego stulecia
>muszę takich jak ty strasznie kłuć w oczy. Zwłaszcza że tak
>emocjonalnie reagujesz. :-)

co chesz tutaj przekazac?

>Nie uważam OSX za błąd statystycznym natomiast procent użytkowników
>platformy sprzętowej MacPro w naszym kraju już owszem.

rozmawiamy o konstrukcji sprzetu, o podatnosci uzytkownikow maka na
chwyty matketingowe, a teraz sie ikazuje, ze rozmawiamy o polsce.
polska jest marginesem wszystkiego, wiec z takiej perspektywy cala
dyskusja staje sie bezprzedniotowa.

>Porównuje komputery zbliżone do siebie ceną początkową.

wiec popelniasz logiczny blad, jesli chcesz porownywac mozliwosci
rozbudowy.
jesli chcesz sensownie rozmawiac, na podstawie ceny to porownaj chocby
takie dwa:
http://www.apple.com/imac/design.html
http://tinyurl.com/mt3uwd

>Jesteś taki głupi że tego nie dostrzegasz, nawet po moim
>podaniu wartości czy jesteś taki beszczelny że świadomie
>chcesz te różnice cenowe przemilczeć ?

tak myslalem, ze tym sie moze skonczyc rozmowa z takim prostakiem,
ktory nie potrafi kontrolowac emocji. za tuzo takiego chamstwa na
usenecie, zeby sie jeszcze z toba szarpac. PLONK> <rs>