Re: MAC co za i przeciw?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Thu 09 Jul 2009 - 19:34:26 MET DST

Dnia 2009-07-09 17:49, Użytkownik rs napisał:

> co chesz tutaj przekazac?

Że świadomy użytkownik Maka zna nie tylko jego silne strony
ale również i słabe. I mocno się namyśli zanim komuś innemu
taki sprzęt poleci.
Natomiast świeży i niedoświadczony user będzie za wszelką cenę
taki sprzęt zachwalał nie zważając na nic bo kierują nim
emocje.

> rozmawiamy o konstrukcji sprzetu, o podatnosci uzytkownikow maka na
> chwyty matketingowe, a teraz sie ikazuje, ze rozmawiamy o polsce.
> polska jest marginesem wszystkiego, wiec z takiej perspektywy cala
> dyskusja staje sie bezprzedniotowa.

Nie rozmawiamy o podatności użytkowników na marketing a
o większej lub mniejszej przydatności pewnych rozwiązań
sprzętowych.

> wiec popelniasz logiczny blad, jesli chcesz porownywac mozliwosci
> rozbudowy.
> jesli chcesz sensownie rozmawiac, na podstawie ceny to porownaj chocby
> takie dwa:
> http://www.apple.com/imac/design.html
> http://tinyurl.com/mt3uwd

Nie znam możliwości rozbudowy tych HPków i one nie są
klasycznymi pecetami jakie tu porównuje do maków.

> tak myslalem, ze tym sie moze skonczyc rozmowa z takim prostakiem,
> ktory nie potrafi kontrolowac emocji. za tuzo takiego chamstwa na
> usenecie, zeby sie jeszcze z toba szarpac. PLONK> <rs>

Jak rozumiem kiedy kończą sie argumenty wystawia się
plonkownice. Przyjemnej dyskusji z sobą samym.
W takiej będziesz miał zawsze rację i nikt nie zaprotestuje
że porównujesz składaka za 2 tyś ze sprzętem za 10 tyś.
Ważne aby porównanie wypadło po Twojej myśli.

Pozdrawiam