Re: MAC co za i przeciw?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu 09 Jul 2009 - 17:35:35 MET DST

On Wed, 8 Jul 2009 23:50:21 +0200, "Papa Smerf"
<Papa@zagurami.zalasami.trala.la> wrote:

>no nie, nie miałbym sprzętu, to były akurat proste i typowe uszkodzenia,
>pewnie z prostymi i typowymi uszkodzeniami tv lampowego byś sobie poradził,
>ale jak by było coś nietypowego, albo sam tv nietypowy to pewnie też miałbyś
>problem:O)

niby kiedy mialbym reperowac ten telewizor? teraz czy wtedy? telewizor
lampowy to prawie nieskonczenie prymitywniejsza konstrukcja w
porownaniu ze wspolczesnym komputerem. kazdy telewizor byl wlasciwie
typowy. nie bylo takiej roznorodnosci jaka jest teraz. kazda firma ma
kilkanasice / kilkadziesiat modeli.
upraszaczajac sytuacja. sadze, ze jeszcze jestem w stanie zreperowac
dowolny telewizor lampowy, z dowolnym uszkodzeniem, przy uzyciu
jedynie miernika i bez schematu, zakladajac, ze zamienniki sa jeszcze
dostepne. nie jestem natomiast w stanie zreperowac wspolczesnie
produkowanego telewizora w takich samych zalozeniach.

>ja sam często naprawiam rzeczy które normalnie nie opłaca się naprawiać (to
>znaczy gdyby ktoś miał by mi to naprawić to koszta były by ogromne, a samemu
>to za darmo?:O)

skoro nie masz szacunku dla wlasnego czasu, to mnie juz nic do tego.
no chyba, ze jestes prawdziwym hobbysta, to co innego, ale jestes w
marginalnej mniejszosci. wieksozsc wyrzuca i kupuje nowy. <rs>