Re: MAC co za i przeciw?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Thu 09 Jul 2009 - 17:19:45 MET DST

Dnia 2009-07-09 16:57, Użytkownik rs napisał:

> co chesz z czym porownywac? jakos te kilka % uzytkownikow maka
> strasznie kluje w oczy PCtowcow skoro kazda rozmowa w tym temacie jest
> tak emocjonalna.

To ja jako użytkownik maka i to z tradycjami z poprzedniego stulecia
muszę takich jak ty strasznie kłuć w oczy. Zwłaszcza że tak
emocjonalnie reagujesz. :-)

> OSX ma obecniie prawie 10% na rynku systemow. to wedlug ciebie blad
> statystyczny i nie mzna brac powaznie w porownaniach? topewnie stad
> sie bierze tak niskie zaufanie do wszelkich statystych. malo tego. od
> stycznia 2007 do grudnia 2008 OSX zdobyl ponad 3% rynku i nadal
> rosnie. chcesz mozesz go nie brac w porownaniach, ale tylko na swoja
> odpowiedzialnosc.

Nie uważam OSX za błąd statystycznym natomiast procent użytkowników
platformy sprzętowej MacPro w naszym kraju już owszem.

> nie. to ty bez sensu porownujesz wybrane komputery applea (imaci) z
> dowolnym PC pod wzgledem rozbudowy. <rs>

Porównuje komputery zbliżone do siebie ceną początkową.
Jesteś taki głupi że tego nie dostrzegasz, nawet po moim
podaniu wartości czy jesteś taki beszczelny że świadomie
chcesz te różnice cenowe przemilczeć ?

Ja wiem że Porsche jest lepsze od Poloneza ale jeśli
porównamy takie auta warte tyle samo wynik już nie będzie
taki jednoznaczny.

Pozdrawiam