Re: MAC co za i przeciw?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu 09 Jul 2009 - 17:22:14 MET DST

On Thu, 09 Jul 2009 16:11:27 +0200, Mariusz Kruk
<Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:

>epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "rs"
>
>W ogóle prawidłowiej powinienem był napisać "koszt, nie tylko
>finansowy".

co tak naprawde chcesz tutaj przekazac? ze makowkowcy w jakis sposoob
traca dodatkowo, podczas uzywania czy co?

>Och oczywiście. Podobnie jak nie ty decydujesz co ja uważam za głupie.

alez mozesz. znam takich, ktorzy mowia, ze holocoustu nie bylo, ze
zmiany klimatyczne to fikcja itp. trzeba miec jakis podstawy. jak na
razie jedynym argumentem przeciwko makowkom i to na polskim rynku jest
cena sprzetu (zostawie na razie ten koszt nie tylko finansowy, bo nie
wiem o co ci chodzi) jest cena. cala reszta jest leb w leb
porownywalna z odpowiednim sprzetem z rodziny PC.

>Sorry, zginanie się i wlepianie w malutki ekranik vs. wygodna praca na
>ergonomicznym stanowisku z dużym ekranem - dla mnie to no-brainer.

jest cos takiego jak balans, ktory sie powinno rozwazyc w takiej
dyskusji. wielki ekran nie jest mobilny. niektorzy spedzaja mase czasu
podruzujac chocby codziennie do pracy.

>Że powtórzę - nie musisz udowadniać, że ludzie kupują sprzęt pokroju
>Creative 245 do słuchania muzyki. I nawet im to wystarcza. I z bogiem.
>Mnie nie wystarcza.

dlatego skladasz sobie PCta, ale jakos nie masz problemu nazywac
glupim, to ze ktos uzyw alaptopa do pracy.

>Nie. Mylisz technologię z... no właśnie nie wiem czym.

przeczytaj jeszcze raz. z wykonaniem, produkcja.

>Ale jak już skończysz podstawówkę, wróć i spróbuj napisać coś z sensem,
>OK?

oooo. argumenty sie skonczyly? jesli nie potrafisz prowadzic
kulturalnej rozmowy, bez uciekania do wycieczek osobistych, to nie
zabieraj za takowa, bo tylko sobie wstydu narobisz.
troche wiedzy na temat programowaania wielowatkowego, tez by ci sie
przydalo. <rs>