Re: MAC co za i przeciw?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 09 Jul 2009 - 16:11:27 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "rs"
>potrafilbys zdefiniowac roznice w tym kontexcie?

W ogóle prawidłowiej powinienem był napisać "koszt, nie tylko
finansowy".

>nie ty decydujesz, komu jaki ekran pasuje i do czego swojego lapa
>uzywa.

Och oczywiście. Podobnie jak nie ty decydujesz co ja uważam za głupie.
Sorry, zginanie się i wlepianie w malutki ekranik vs. wygodna praca na
ergonomicznym stanowisku z dużym ekranem - dla mnie to no-brainer.

>a chesz rozmawiac o audiofilach, czy moze zadwolosz sie glowna czescia
>rynku?

Że powtórzę - nie musisz udowadniać, że ludzie kupują sprzęt pokroju
Creative 245 do słuchania muzyki. I nawet im to wystarcza. I z bogiem.
Mnie nie wystarcza.

>mylisz wykonanie z opracowaniem technologii.

Nie. Mylisz technologię z... no właśnie nie wiem czym.

>to jest problem programostow, nie uzytkownika i procesy sie sam enie
>zrownoleglaja. <rs>

Ale jak już skończysz podstawówkę, wróć i spróbuj napisać coś z sensem,
OK?

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Chlorofil  -  człowiek odczuwający pociąg do
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. pijaków