Re: padł staruszek- pytanie

Autor: p47 <pgoralsk_at_bezspamu_wp.pl>
Data: Tue 07 Jul 2009 - 04:51:07 MET DST

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:h2tnat.9i0.0@poczta.onet.pl...
> "p47" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> wrote in message
>
> Starego komputera nie musisz uruchamiać aby odzyskać informacje...
> Jak tylko uporasz się z problemami z nowym komputerem (o których
> piszesz w sąsiednim wątku) i nowy komputer będzie chodził pewnie
> i stabilnie to wyjmiesz ze starego komputera dysk twardy, założysz jako
> "slave" do nowego komputera i przekopiujesz potrzebne dokumenty.
> Jak nie będziesz wiedział jak to zrobić to zapytasz tutaj, chętnie
> pomożemy.

Dziekuję za okrężną próbe pomocy w innej sprawie, -akurat to wiem, że można
dane w ten sposób odzyskać, wiem nawet jak to sie robi, albo nawet gdzie
składowane są wiadomości w OE itp;-))
Niemniej niesmiało przypominam, ze nie to jest przedmiotem mojego pytania,
bo przyznasz, ze z wielu wzgledów (chocby unikniecia nakładu czasu,
konieczności zakupu ramki do HDD albo otwarcia zaplombowanego, na który mam
24 miesięcy gwarancji komputera po to tylko, żeby podłaczyć stary HDD
itp.itd) prostsza i tańsza metoda to uruchomienie starego PC-ta i ewentualne
przegranie potrzebnych danych przez siec wewn. a potem wykorzystanie starego
np jako serwera, albo do backupu itp.
Dlatego własnie pytam, co moze byc przyczyna, że PC przestał sygnalizowac
gwizdem przy rozruchu brak pamieci. Jesli sa one sprawne i jest dobry styk
to powinien startowac, jesli nie sa spełnione te warunki to powinien
sygnalizowac ich brak. Nie powinny chyba doprowadzic do niczego złego
kilkakrotne próby wystartowania PC-ta bez pamieci (albo z niesprawnymi), ale
byc może czegos tu nie wiem.
Stąd ten post.

p47