Re: padł staruszek- pytanie

Autor: lamer <lamer_at_pl.pl>
Data: Tue 07 Jul 2009 - 09:08:47 MET DST

Użytkownik "p47" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> napisał w wiadomości
news:h2udb1$8uf$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Niemniej niesmiało przypominam, ze nie to jest przedmiotem mojego pytania,
> bo przyznasz, ze z wielu wzgledów (chocby unikniecia nakładu czasu,
> konieczności zakupu ramki do HDD albo otwarcia zaplombowanego, na który
> mam 24 miesięcy gwarancji komputera po to tylko, [ciach]

Przypadkiem plombowanie nie jest już nielegalne? Bo jakoś 10 lat temu
wszyscy plombowlai, a potem klienci się burzyli, że to jest złe, bo nie mogą
sobie modernizować w innych firmach potem. I coś słyszałem, że tego
zabroniono. Od 10 lat nie kupiłem całego zestawu, lecz sobie składałem,
także plomb więcej nie widziałem :)

lamer