Re: padł staruszek- pytanie

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Tue 07 Jul 2009 - 03:37:40 MET DST

"p47" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> wrote in message
news:h2u3sh$lf6$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> W moim staruszku mam 2 szt. pamieci RAM (o różnych wielkościach). W pewnym
> momencie zauważyłem przymulenie PC-ta, przy
> uruchamianiu okazało się, ze tylko jedna z nich pracuje. Zamieniając
> pamieci fizycznie miejscami stwierdziłem, ze przyczyna tych objawów leży
> nie w pamieciach, ale prawdopodobnie w jednym ze złącz banków pamieci,
> albo w samym banku bo komputer widział dowolną pamięc w jednej
> lokalizacji.
> Oczywiście dociskałem (ale nie przesadnie mocno) pamięci, na co komputer
> przestał je w ogóle widziec, co sygnalizował przy starcie ciągłym gwizdem.
> [...]

Starego komputera nie musisz uruchamiać aby odzyskać informacje...
Jak tylko uporasz się z problemami z nowym komputerem (o których
piszesz w sąsiednim wątku) i nowy komputer będzie chodził pewnie
i stabilnie to wyjmiesz ze starego komputera dysk twardy, założysz jako
"slave" do nowego komputera i przekopiujesz potrzebne dokumenty.
Jak nie będziesz wiedział jak to zrobić to zapytasz tutaj, chętnie pomożemy.