Re: dziwna konfiguracja

Autor: p47 <pgoralsk_at_bezspamu_wp.pl>
Data: Tue 07 Jul 2009 - 04:36:14 MET DST

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:h2tnlm.95c.0@poczta.onet.pl...
> "p47" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> wrote in message
>
> Zanieś go tam gdzie go kupiłeś... niech Ci pomogą go uruchomić!

Producent i jego serwis jest ok 400 km ode mnie. Niemniej oczywiście usterki
zgłosiłem i komputer tam w ramach gwarancji odeslę. Pytania zadałem w celu
zaspokojenia ciekawości;-), a także, aby byc może czegos nowego nauczyc
się..

> Sformułowanie "nie można wgrać OS ani sterowników czy innych programów"
> jest trochę niezrozumiałe... Przecież sterowniki i inne programy "wgrywa
> się"
> dopiero po instalacji systemu operacyjnego (OS) a więc jeśli nie można
> u Ciebie wgrać OS to nic dziwnego że nie można wgrać też programów...

Oczywiscie zastosowałem tu niezreczny skrót,- OS za chyba 10 razem wgrałem i
działał (kiepsko) moze przez 2 godz po czym ostatecznie padł. Próby wgrywnia
sterowników itd miały miejsce w czasie tych 2 godz funkcjonowania PC-ta.

> Nie wiemy co gdzie i na jakich warunkach kupiłeś...

Zupiłem gotowy cały zestaw z Linuxem, z którym PC-ta nawet nie sprawdzałem,
tylko od razu wgrywałem Win XP Pro, wraz z sformatowaniem HDD i podziałem
na partycje. Nie wydaje mi się, abym cokolwiek zrobił wskazującego na moją
skrajną ignorancje w tych sprawach (ale moge się mylić), bo w koncu OS raz
pierwszy wgrywałem do swojego komputera (choc jeszcze nie PC-ta wtedy)
chyba dokładnie ćwierc wieku temu, więc już "pare razy" zdarzało mi sie
podobne zadania wykonywać...
Nie to jednak było przedmiotem mojego wątku,- przypominam , ze chodzi o
ocenę podawanej konfiguracji PC-ta, wg mnie nieprawidłowej. Ale znów moge
się mylic, a więc chciałbym dowiedzieć się, czy istnieją jakieś nieznane mi
przyczyny, dla których wydawałoby się fachowy producent tak skonfigurował
PC-et , bo sam nic nie moge takiego wymyśleć i uwazam taka konfiguracje za
bezsensowną.
Dla porzadku, choć chyba to nie ma znaczenia w tej kwestii, - PC oparty jest
na Athlonie X2 64.
p47