Re: dziwna konfiguracja

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Tue 07 Jul 2009 - 03:43:25 MET DST

"p47" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> wrote in message
news:h2u45g$luu$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Kupiłem wczoraj fabrycznie nowy zestaw komp. Zawiesza się, jest
> niestabilny, nie mozna wgrac OS ani sterowników czy innych programów.

Zanieś go tam gdzie go kupiłeś... niech Ci pomogą go uruchomić!

Sformułowanie "nie można wgrać OS ani sterowników czy innych programów"
jest trochę niezrozumiałe... Przecież sterowniki i inne programy "wgrywa
się"
dopiero po instalacji systemu operacyjnego (OS) a więc jeśli nie można
u Ciebie wgrać OS to nic dziwnego że nie można wgrać też programów...

> Zwróciłem uwagę, ze ma on bardzo dziwną (przynajmniej dla mnie)
> konfigurację, a mianowicie przy starcie pokazywany jako PriMaster jest
> naped DVD, a jako 3rd Master dysk twardy.
> Czy jest jakies uzasadnienie takiego skonfigurowania, czy, jak
> podejrzewam, to usterka bedąca powodem tej nieprawidłowej pracy PC-ta?

Nie wiemy co gdzie i na jakich warunkach kupiłeś...

Jeśli kupiłeś tylko części i sam powkładałeś wtyczki jak leci to trudno
się dziwić - komputer taki trzeba poprawnie skonfigurować...
Jeśli kupiłeś gotowy, przetestowany zestaw, z gwarancją, to nie martw
się niczym tylko zanieś go tam gdzie go kupiłeś - sprzedawca pomoże.

Z tego co piszesz wynika, że nie bardzo znasz się na budowie
i konfiguracji komputerów więc być może zakup części lub
zestawu bez zainstalowanego już OS nie jest dobrym pomysłem.

Jeśli dyski hdd i cd-rom są niepoprawnie skonfigurowane to zwykle
nie powoduje to niestabilnej pracy tylko brak możliwości pracy w ogóle.
Niestabilność często powodowana jest wadliwością pamięci, niewłaściwą
instalacją procesora (np. przegrzewa się) lub złym dobraniem komponentów.