padł staruszek- pytanie

Autor: p47 <pgoralsk_at_bezspamu_wp.pl>
Data: Tue 07 Jul 2009 - 02:09:51 MET DST

W moim staruszku mam 2 szt. pamieci RAM (o różnych wielkościach). W pewnym
momencie zauważyłem przymulenie PC-ta, przy
uruchamianiu okazało się, ze tylko jedna z nich pracuje. Zamieniając pamieci
fizycznie miejscami stwierdziłem, ze przyczyna tych objawów leży nie w
pamieciach, ale prawdopodobnie w jednym ze złącz banków pamieci, albo w
samym banku bo komputer widział dowolną pamięc w jednej lokalizacji.
Oczywiście dociskałem (ale nie przesadnie mocno) pamięci, na co komputer
przestał je w ogóle widziec, co sygnalizował przy starcie ciągłym gwizdem.
Próbowałem wystartowac tak kilka razy po czym gwizd ustał, ale komputer
wprawdzie pozornie startuje (tj pracuje, wiatraki kreca się) ale ekran stał
się czarny, nic na nim nie dzieje się, najwyraźniej nie bootuje się.
Jakies pomysły? -Pomysł oczywisty już zrealizowałem tj kupiłem nowy
PC-et;-), ale na starym mam zapisane sporo cennych info, które chciałbym
odzyskać więc wolałbym go uruchomić.