dziwna konfiguracja

Autor: p47 <pgoralsk_at_bezspamu_wp.pl>
Data: Tue 07 Jul 2009 - 02:14:38 MET DST

Kupiłem wczoraj fabrycznie nowy zestaw komp. Zawiesza się, jest
niestabilny, nie mozna wgrac OS ani sterowników czy innych programów.
Zwróciłem uwagę, ze ma on bardzo dziwną (przynajmniej dla mnie)
konfigurację, a mianowicie przy starcie pokazywany jako PriMaster jest naped
DVD, a jako 3rd Master dysk twardy.
Czy jest jakies uzasadnienie takiego skonfigurowania, czy, jak podejrzewam,
to usterka bedąca powodem tej nieprawidłowej pracy PC-ta?