Re: dziwna konfiguracja

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 07 Jul 2009 - 08:47:00 MET DST

"p47" napisał:

> Kupiłem wczoraj fabrycznie nowy zestaw komp. [...]
> Zwróciłem uwagę, ze ma on bardzo dziwną (przynajmniej dla mnie)
> konfigurację, a mianowicie przy starcie pokazywany jako PriMaster
> jest naped DVD, a jako 3rd Master dysk twardy.

Być może napęd DVD jest podpięty pod PATA a dysk pod SATA, w tym przypadku w
takiej kolejności mogą się te napędy meldować, zależy to też od ustawień
BIOS-u. Jeśli oba napędy są SATA, to widocznie "producent" powtykał kabelki
jak popadło i taka kojejność "się mu ustawiła"
Nie powinno to powodować objawów, jakie opisujesz, prawdopodobną ich
przyczyną jest uszkodzona pamięć bądź źle ustawione jej parametry w BIOS-ie.

JoteR