Re: Komputer Firmowy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Fri 12 Jun 2009 - 21:19:03 MET DST

On Fri, 12 Jun 2009 19:48:10 +0100, "tg" <aa@bb.cpl> wrote:

>"rs" <no.address@no.spam.pl> wrote in message
>
>wow, przekonales mnie :>, 'wewnetrzny design' to brzmi dumnie

dla ciebie moze nie. lubisz sie grzebac w kablach i srubkach. twoja
wola. tyle, ze tutaj wlasnie widac, ze designerzy apple'a kombinuja i
rozwijaja ten sprzet pod kazdym wzgledem. taka bylo od samego
poczatku. byly modele bardziej lub mniej udane, jednak widac, rozwoj
tego sprzetu. w PCach co? ze swiatelka po bokach. ze popprzezroczysta
szybka, zeby sobei mozna bylo do srodka zajrzec, ktory to (ochydny jak
dla mnie) desig apple zademonstrowal ladnych kilkanasice lat temu.

>maja jeden zunifikowany wyglad, obodow dla pc jest od groma i kazda inna

bzdura. jesli co najmniej kilka roznych modeli: mini, mac pro, imac,
xserve

od groma? to lepiej? fascynuje cie bezsensowna nadprodukcja? mnie juz
znudzila.

>slowem - jak komus brakuje indywidualnosci zeby se wybrac cos co mu sie
>podoba to bedzie mu sie podobalo jedyne sluszne wzornictwo ;)

jak wyzej. apple jest jedna firma. ty ja porownujesz z tysiacami.
producentow obudow. bez sensu.

>owszem, ale zauwaz ze to dalej jest w porownaniu z windowsem niszowy
>system, zainstalowanie ubuntu tez zabezpiecza przed wirusami a jest
>jakby nieco tansze

a jak niszowy jest ubuntu. no jak mozna dawac takie argumenty.

>ubuntu tez

no i jak widac,pewnie, wlasnie z tego powodu ma tak ogromny udzial w
rynku.

>czyli ich jedyna zaleta jest to ze mozna miec na nich osx ktory jest
>dobry bo mozna go miec tylko na macach :D

nie. skup sie. tu rozmawiamy o sprzecie, ktory umozliwia
zainstalowanie prawie dowolnego systemu operacyjnego. na blaszaku tego
nie zrobisz.

>ja nie twierdze ze osx czy maki to samo zlo, to normalne komputery z
>mniej popularnym niz windows systemem sprzedawane za ciezkie pieniadze

no to juz znacznie lepiej niz pisales kilka postow temu.

>dla mnie osobiscie zupelnie nieoplacalny wybor, ale skoro ktos to kupuje
>to widocznie sa ludzie (i firmy) dla ktorych jest to tyle warte
>jako domowy pc jednak sie nie przyjelo i w obecnych cenach nie przyjmie

ale to w twoim domu moze, ale w wielu innych juz sie przyjal. <rs>