Re: Komputer Firmowy

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Sat 13 Jun 2009 - 16:20:25 MET DST

"rs" <no.address@no.spam.pl> wrote in message
news:sk95359t8niiqr8bum6fp2og3fnb7kvs54@4ax.com...

> nie. skup sie. tu rozmawiamy o sprzecie, ktory umozliwia
> zainstalowanie prawie dowolnego systemu operacyjnego. na blaszaku tego
> nie zrobisz.

no to teraz skup sie ty, przeplacac kilaset procent (czyli tysiace zlotych)
za ladna obudowe to glupota bo obudowy dla pc za 1kpln im nie ustepuja

druga roznica miedzy pc a macem sprowadza sie do tego ze na jednym mozna
uruchomic (bez kombinowania,bo z kombinowaniem...) wszystko poza osx a drugi
kosztuje kilka razy wiecej

czyli: "ich jedyna zaleta jest to ze mozna miec na nich osx ktory jest
dobry bo mozna go miec tylko na macach" ;)

nie zalezy ani mi, ani przecietnemu userowi na osx wiec wydawanie kupy kasy
na sprzet z ladna obudowa tylko dlatego ze jest kompatybilny ootb z osx jest
kompletnie nieuzasadnione ekonomicznie

tym razem definitywnie dla mnie eot