Re: Komputer Firmowy

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Fri 12 Jun 2009 - 20:48:10 MET DST

"rs" <no.address@no.spam.pl> wrote in message
news:kr6535l6c9428fklk3g10amq24e45l4ujp@4ax.com...
> On Fri, 12 Jun 2009 18:53:00 +0100, "tg" <aa@bb.cpl> wrote:
> to teraz napisze, co maja szczegolnego. maja genialny wewnetrzny
> design, ktorego nie oferuja inne firmy produkujeace sprzet pod windows
> lub unixa.

wow, przekonales mnie :>, 'wewnetrzny design' to brzmi dumnie

> maja swietnie przemyslany, elegancji wyglad, o ktorym
> wiekszosc sprzetu pc-towego moze jedynie pomazyc ( i to jest clue tego
> watku, bo o to walsnie pytek pytal),

maja jeden zunifikowany wyglad, obodow dla pc jest od groma i kazda inna

slowem - jak komus brakuje indywidualnosci zeby se wybrac cos co mu sie
podoba to bedzie mu sie podobalo jedyne sluszne wzornictwo ;)

> sa stabilne, oferuja - na dzien dobry - bezzstresowa prace jesli
> chodzi o virusy, czego no sorry mistrzu, ale o windowsach, szczegolnie
> w duzym srodowisku powiedziec nie mozna.

owszem, ale zauwaz ze to dalej jest w porownaniu z windowsem niszowy
system, zainstalowanie ubuntu tez zabezpiecza przed wirusami a jest
jakby nieco tansze

> maja na dzien dobry wszystkie narzedzia unixowe w shellu.

ubuntu tez

> pozawalaja bezproblemowo zainstalowac windows, jak i dowolny linux
> oprocz samego OSXa.

czyli ich jedyna zaleta jest to ze mozna miec na nich osx ktory jest
dobry bo mozna go miec tylko na macach :D

ja nie twierdze ze osx czy maki to samo zlo, to normalne komputery z
mniej popularnym niz windows systemem sprzedawane za ciezkie pieniadze

dla mnie osobiscie zupelnie nieoplacalny wybor, ale skoro ktos to kupuje
to widocznie sa ludzie (i firmy) dla ktorych jest to tyle warte

jako domowy pc jednak sie nie przyjelo i w obecnych cenach nie przyjmie

jak dla mnie eot.