Re: Komputer Firmowy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Fri 12 Jun 2009 - 21:32:35 MET DST

On Fri, 12 Jun 2009 20:21:21 +0200, RadoslawF <radoslawfl@gazeta.pl>
wrote:

>Kupił sobie ogryzka i musi przekonać cały świat że to najlepszy sprzęt
>z najlepszym systemem.

niby do kogo mial byc ten komentarz? jesli do mnie, to prosilbym,
zebys najpierw upewnil sie czy zrozumiales to co napisalem, a potem
zapuszczal sie w takie wycieczki osobiste.

> Pierwszego maka miałem z procesorem 030, mało
>kto dziś pamięta co to za procesor, PM7500/100 mam do dzisiaj bo
>fabrycznie była tam karta do zgrywania video. Dzisiejsze maki to
>pecety bez biosu z linuxem bo apple samo nie potrafiło napisać
>systemu wielozadaniowego.

jesli juz to nie linux, ale BSD, co pewnie dla ciebie jest bez
znaczenia, ale nawet jakby, to core systemu OSX jest darwin, ktory ma
wiecej wspolnego z NextStepem niz, BDS a tym bardziej linuxem,
wiec sorry, ale powielasz wyczytane gdzies w sieci stereotypy. <rs>