Drukowanie na gazecie

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 29 May 2009 - 10:32:24 MET DST

Nie, nie, nie chodzi mi o budżetową wersje drukowania :)

Potrzebuje właśnie wydrukować coś przypominającego gazetę na
autentycznym papierze gazetowym. Pojawia sie jednak pytanie czy drukarka
laserowa nie spali mi tej gazety i nie wywoła pożaru? co prawda wałek i
papier nagrzeją się do 200*C ale mam obawy czy nie sfajczy sie nic.
Może wcześniej taki papier gazetowy lekko zwilżyć czy zastosować inne
zabiegi?

Koniecznie musi to wyglądać jak gazeta gdyż to ma być jako rekwizyt w
filmie.