Re: Drukowanie na gazecie

Autor: Mateusz Viste <mateuszATviste-familyDOTnet_at_localhost.localhost>
Data: Fri 29 May 2009 - 11:46:27 MET DST

On Friday 29 May 2009 10:32, Osadnik wrote:
> Potrzebuje właśnie wydrukować coś przypominającego gazetę na
> autentycznym papierze gazetowym. Pojawia sie jednak pytanie czy drukarka
> laserowa nie spali mi tej gazety i nie wywoła pożaru?

Spalić się nie powinno, do tego musiałby raczej być jakiś otwarty ogień...

Natomiast bardzo prawdopodnie gazetowy papier zaklinuje się w mechaniźmie drukarki (z reguły wymagana jest jakaś minimalna sztywność papieru).
Być może *jakimś* pomysłem byłby patent typu "zawijamy papier gazetowy na kartce tektury przed drukowaniem"...

Niczego nie dowiesz siÄ™ "na pewno" pĂłki nie sprawdzisz empirycznie. ;-)

Pozdrawiam,
Mateusz Viste