Re: Drukowanie na gazecie

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 29 May 2009 - 11:37:30 MET DST

Osadnik pisze:
> Nie, nie, nie chodzi mi o budżetową wersje drukowania :)
>
> Potrzebuje właśnie wydrukować coś przypominającego gazetę na
> autentycznym papierze gazetowym. Pojawia sie jednak pytanie czy drukarka
> laserowa nie spali mi tej gazety i nie wywoła pożaru? co prawda wałek i
> papier nagrzeją się do 200*C ale mam obawy czy nie sfajczy sie nic.
> Może wcześniej taki papier gazetowy lekko zwilżyć czy zastosować inne
> zabiegi?
>
> Koniecznie musi to wyglądać jak gazeta gdyż to ma być jako rekwizyt w
> filmie.

Zapalić się nie zapali, temperatura zapłonu to co innego jak temperatura
samozapłonu, do zapłonu potrzebujesz źródła ognia.
Np. alkohol ma temperaturę zapłonu kilka stopni na plusie. I nie zapali
się, jeśli będzie miał temperaturę ujemną ten alkohol.

Jedyne co może się stać, to papier będzie lekko przypalony, jednak nic
się nie zapali. Przedmuchasz sprężonym powietrzem i będzie OK.