Re: Problem z kartą graficzną Geforce 8600 GTS 512MB

Autor: Tomek <mail_at_mail.pl>
Data: Fri 22 May 2009 - 19:12:01 MET DST

Dnia 22.05.2009 o godzinie 18:32:02, OMSON napisał(a):

> [...]
Witam serdecznie i dzięki za szybką odpowiedź :)

> Na początek wyjmij ta kartę i zwykła kartką papieru przejedź (jakbyś
> chciał czyścić) po pinach w złączu PCI-E karty, a następnie włóż ją i
> wyjmij kilkukrotnie w gniazdo (podejrzewam jakiś osad na miedzianych
> złączach).

Dzięki za radę, na pewno tak zrobię.

> Druga sprawa to re instalacja detonatorów (tylko usuń najpierw dokładnie
> wszystko ze starego sterownika przy pomocy dedykowanego narzędzia).

Proszę mi wyjaśnić co tą są te detonatory. Odinstalowują sterowniki karty?
Dobrze rozumiem? Dodam, że wątpliwy jest tutaj wpływ sterowników. Aktualnie
mam te z lutego, od tamtej pory wszystko śmigało pięknie do czasu
wyciągnięcia karty. Ale niekoniecznie musi to być nietrafne.

> Jaki masz zasilacz (firma, model)?

Zasilacz Chieftec, model CFT 500W A12S. Szukając przyczyny przy
powtarzającym się problemie włożę starą kartę graficzną, coby wykluczyć
inne podzespoły, ale wg mnie na 90% winna jest karta lub jeszcze lepiej jak
Pan radzi, zabrudzenie złącza.