Re: Problem z kartą graficzną Geforce 8600 GTS 512MB

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Fri 22 May 2009 - 20:16:57 MET DST

Użytkownik "Tomek" <mail@mail.pl> napisał w wiadomości
news:12sy74ac25uei$.17g168dy6xzeq.dlg@40tude.net...

> Proszę mi wyjaśnić co tą są te detonatory. Odinstalowują sterowniki karty?
> Dobrze rozumiem? Dodam, że wątpliwy jest tutaj wpływ sterowników.
> Aktualnie
> mam te z lutego, od tamtej pory wszystko śmigało pięknie do czasu
> wyciągnięcia karty. Ale niekoniecznie musi to być nietrafne.

Sterowniki odinstalowujesz normalnie poprzez dodaj-usun (usuwasz tylko
display drivers ze wszystkich skladnikow nvidia)
Pozniej uruchamiasz sciagniety Driver Sweeper, dodajesz do prawego okna
nvidia-display i ikona miotly, po tym robisz reebot i po wstaniu windowsa
instalaujesz nowe drivery.

Sterowniki sciagasz normalnie ze strony www.nvidia.com

--
doom3