Re: Problem z kartą graficzną Geforce 8600 GTS 512MB

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Fri 22 May 2009 - 19:38:50 MET DST

Tomek ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Proszę mi wyjaśnić co tą są te detonatory. Odinstalowują sterowniki karty?
Detonator = sterownik u nVidii (analogicznie ATI ma catalyst'y)
> Dobrze rozumiem? Dodam, że wątpliwy jest tutaj wpływ sterowników. Aktualnie
> mam te z lutego, od tamtej pory wszystko śmigało pięknie do czasu
> wyciągnięcia karty. Ale niekoniecznie musi to być nietrafne.
Ale warto wykluczyć i przyczynę software'ową - proponuje nVidia File
Remover do tego:
http://programy.internetstandard.pl/pc/1453/nVidia.File.Remover.0.5.html

i najnowsze sterowniki do karty od nVidii lub alternatywne Omega:
http://www.omegadrivers.net/nvidia.php
> Zasilacz Chieftec, model CFT 500W A12S. Szukając przyczyny przy

Zapytałem profilaktycznie (to raczej dobry zasilacz).

Pzdr, OMSON