Re: Problem z kartą graficzną Geforce 8600 GTS 512MB

Autor: Tomek <mail_at_mail.pl>
Data: Fri 22 May 2009 - 21:14:45 MET DST

Widzę wątek rozwinął się bezcelowo :) Więcej w nim żartu z Pana OMSON'a jak
celowych rad dla mnie. Oczywiście sterowniki ściągam tylko i wyłącznie ze
strony producenta nvidia.com, jakoś umknął mi ten link z omegadrivers
(rzeczywiście uśmieszek się pojawia z tym linkiem ;)), co do oprogramowania
deinstalującego też nie postąpię pochopnie, najpewniej wcześniej bym
sprawdził jaka jest data udostępnienia i nie korzystał z archaicznych
narzędzi. Pozdrawiam.