Re: Problem z kartą graficzną Geforce 8600 GTS 512MB

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Fri 22 May 2009 - 18:32:02 MET DST

Tomek ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> przełożyć do drugiego slotu PCIE. Jeśli nie pomoże to znaczy, że karta do
> wymiany? Coś delikatnie mówiąc schrzaniłem? Szkoda, spisywała się bez
> zarzutów. Pozdrawiam.

Na początek wyjmij ta kartę i zwykła kartką papieru przejedź (jakbyś
chciał czyścić) po pinach w złączu PCI-E karty, a następnie włóż ją i
wyjmij kilkukrotnie w gniazdo (podejrzewam jakiś osad na miedzianych
złączach). Może pomoże, może nie ale od tego bym zaczął.

Druga sprawa to re instalacja detonatorów (tylko usuń najpierw dokładnie
wszystko ze starego sterownika przy pomocy dedykowanego narzędzia).

Jaki masz zasilacz (firma, model)?

Pzdr, OMSON