Re: Reklamacja na dysk bezpodstawnie odrzucona. Ale .... PILNE!

Autor: Piotr Przekota <piotrprzekota.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 16 Apr 2009 - 13:51:02 MET DST

Mirek <appi-komputery@wp.pl> napisał(a):

> Jesli nie ma śladów fizycznego uszkodzenia to nie maja podstaw bo nie da się
> tego udowodnić. ktoś w serwisie dał ciała i tyle, zadzwoń porozmawiaj z
> właścicielem/kierownikiem.

Wiesz, problem polega nie tylko na tym, ze dysk nie nosi sladow uszkodzenia,
ale takze to, ze nikt mnie nie powiadomil o fakcie odrzucenia w serwisie tzw
ZEWNETRZNYM. Jezeli firma olala mnie, to juz ich problem. Kwestia tylko, co
mam zrobic, zeby odzyskac pieniadze, poniewaz firma NIE dotrzymala warunkow
gwarancji. A zawsze moga powiedziec, ze to firma zewnetrzna zdiagnozowala
problem i oni nie maja nic do tego.
Po prostu juz mnie wkurzyli na MAXa. Juz ile razy firmy przetrzymywaly moj
sprzet przez maksymalny okres, tylko po to, zeby wydac nowy sprzet?! A podobno
klient jest najwazniejszy...

PP