Re: Reklamacja na dysk bezpodstawnie odrzucona. Ale .... PILNE!

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Thu 16 Apr 2009 - 13:57:18 MET DST
Message-ID: <slrngue78t.2dp.januszek@gimli.mierzwiak.com>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Piotr Przekota napisał(a):

> klient jest najwazniejszy...

Jak mówi stara zasada: Klient ma zawsze rację - dopóki nie zapłaci...
Gwarancja jest dobrowolnym świadczeniem. Jej warunki powinny być z góry
określone. Jeśli w tej, z której skrozystałeś jest napisane, że mogą jej
nie uznać bo "coś" to w zasadzie masz marne realnie szanse żeby to
obalić. Metoda zadzwonienia i konkretnego argumentowania z kierownikiem
serwisu faktycznie moze czasem zdziałać cuda ;)

j.

-- 
Received on Thu Apr 16 14:00:05 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 16 Apr 2009 - 14:51:03 MET DST